Estudios Rafer

Que formación impartes en Estudios Rafer? Ata o momento dei ensinos de carácter forestal e defensa contra incendios. Actualmente imparto o curso de Limpeza en Espazos Abertos e Instalacións Industriais.

Cando e como se produce a túa chegada ao equipo de Rafer? A miña colaboración con Rafer é moi recente. Prodúcese este verán a través de Susana Ouro, unha compañeira e boa amiga, que traballara anteriormente dentro do equipo humano desta empresa.

E cales son as túas expectativas nesta nova experiencia? As miñas inquietudes nesta nova experiencia son por unha banda, poder contribuír ao desenvolvemento profesional desta entidade achegando o meu gran de area; por outro, a través da docencia, poder transmitir ao alumnado valores de referencia como o respecto á natureza e ao medio ambiente para conservar un mundo sostible e, por último, poder axudar nesta nova etapa que nos tocou vivir, co ensino desta actividade laboral tan demandada na actualidade.

Por que recomendarías Estudios Rafer a alguén que busque formarse para atopar novas oportunidades laborais? Aconsellaría Estudos Rafer a calquera persoa que estea interesada en formarse, actualizarse ou empezar de cero nunha nova profesión, xa que o centro, ademais de dispoñer dunha ampla traxectoria instruíndo a alumnos, ten unha alta taxa de empregabilidade unha vez finalizada a formación.
Estes logros baséanse tanto na organización do centro, que efectúan magníficamente Leticia e Begoña, como no equipo de profesores que incentivan diariamente aos estudantes co fin de que superen os módulos.

Es docente do Certificado de Profesionalidade do Plan Integrado de Emprego de Outeiro de Rei Que che parece este tipo de programas? Elixín ser docente do certificado de profesionalidade do Plan Integrado de Emprego de Outeiro de Rei porque secundo calquera proxecto de inclusión social, como este caso de persoas desempregadas e, por suposto, os que comportan o compromiso de inserción ao finalizar a materia impartida, como sucede neste programa.
Para min é moi importante participar na creación de emprego, porque favorece o crecemento persoal e relacional das persoas que, por causas directas ou indirectas, atópanse agora mesmo nunha situación desfavorable no ámbito laboral.

Tes experiencia previa en formacións similares con persoas en risco de exclusión Que foi o máis enriquecedor destas vivencias? Teño experiencia previa en proxectos similares. Así mesmo, traballei como profesor con persoas con alto índice de vulnerabilidade, etnias minoritarias con elevado grao de fraxilidade social e colectivos privados de liberdade e, podo asegurar, que conservo os mellores recordos dos meus alumnos, xa que eles achegáronme ideas, sentimentos e valores que me axudaron a entender a vida doutra maneira, desde a alteridade, a constancia e o respecto.

Comezastes xa as clases Como son os teus alumnos? Con que inquietudes chegaron a este comezo? Crees que se sorprenderán segundo váianse desenvolvendo as unidades lectivas? Antes de nada, teño que agradecer a Verónica, a coordinadora de formación do Concello de Outeiro de Rei, polo seu inestimable e constante colaboración, e aos meus alumnos que, a pesar de iniciar o curso cunha situación sanitaria tan complexa, abordaron a aprendizaxe con moitas ganas de renovarse para excluírse das desmesuradas listas do Sepe.
Procuro que as clases sexan participativas, inclusivas, didácticas e adaptadas ao contido da materia de cada módulo. Gústame ter información actualizada e intento elixir para a aprendizaxe, reflectir a compatibilidade da seguridade e medio ambiente na vida cotiá e no posto de traballo.

Cales crees que son os hábitos e aptitudes máis útiles para o seu futuro laboral que van adquirir? O máis importante para o seu futuro laboral é asimilar os coñecementos e poñer en práctica as competencias instruídas, así como manter a seguridade neles mesmos. De igual maneira, buscar un equilibrio co medio ambiente para beneficiar as actividades empresariais, produtos ou servizos dunha organización.

Por que recomendarías a un reclutador incorporar un alumno formado en Estudios Rafer? Suxeriría incorporar no posto de traballo a un alumno formado en Estudios Rafer, porque os egresados dispoñerán dunha actitude activa e proactiva desde a preparación adquirida, para realizar a súa desempeño de maneira eficaz, eficiente e profesional e, desta forma, a entidade contratante poderá verse beneficiada á hora de alcanzar os seus obxectivos.

Translate »
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Contiene enlaces a sitios web de terceros con políticas de privacidad ajenas que podrás aceptar o no cuando accedas a ellos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad