Nome e apelidos: Verónica Arias Quiñones
Formación: Diplomatura en Ciencias Empresariais
Actividade profesional: Asesor Laboral, Fiscal e Contable
Que formación impartes en Estudos Rafer? No ano 2019 comecei o certificado de profesionalidade de Operacións Auxiliares de Servizos Administrativos e Xerais e no ano 2018 impartín o certificado de Operacións de Gravación e Tratamento de Datos e Documentos.
Compaxinas a túa actividade profesional coa docencia En que che enriquece a docencia e estar en contacto cos alumnos? Tento compaxinar na medida do posible ambas as actividades pero cando estou con formación necesito case unha dedicación plena á devandita actividade profesional. Ao diversificar as túas actividades podes enriquecerte nos diferentes campos, e achegar valor dunha na outra.
Cando e como se produce a túa chegada ao equipo de Rafer? Prodúcese no ano 2018 e a verdade que por casualidade, o recrutamento de boca a boca, por medio doutro docente.
E como definirías a túa experiencia ata o de agora? Moi satisfactoria, durante as formacións tiven todo o apoio e axuda de todo o equipo de Rafer.
Por que recomendarías Estudos Rafer a alguén que busque formarse para atopar novas oportunidades laborais? Recomendaría a Estudos Rafer porque pon ao dispor do alumnado e dos docentes todos os medios posibles para poder sacar o maior valor engadido da formación.
Que lle dirías para que se animase a apuntarse ao curso de Operacións auxiliares e servizos administrativos? Un certificado apto para niveis de formación académica básicos, no que vas lograr adquirir uns coñecementos básicos das operacións administrativas de calquera empresa, e eu particularmente, sempre tentando levalo o máximo posible á práctica e mediante unha aprendizaxe significativa, tentando asociar os novos conceptos ou procedementos a coñecementos que o alumnado ten adquiridos na súa traxectoria profesional ou persoal.
Que saídas profesionais ábrenselles aos alumnos e alumnas ao acabar o curso? En calquera tipo de empresa realízanse operacións administrativas, polo que abarca un gran número de sectores e empresas.
Moitas desas saídas tradicionalmente asociáronse a funcións desempeñadas por mulleres. Os tempos cambian e cada vez ves a máis homes formando parte do teu alumnado? Sí, desgraciadamente aínda temos moi estandarizados os nosos roles de xénero na nosa vocación profesional, pero cada vez en maior medida estanse desarraigando da nosa sociedade eses estereotipos.
Como son os teus alumnos, con que inquietudes chegan ao comezo dos cursos? O desenvolvemento é moi diferente ás expectativas que teñen ao principio? Non é fácil definir a todos os alumnos cunha xeneralidade, porque estamos ante unha formación en persoas adultas na que cada un ten expectativas e inquietudes diferentes, polo xeral as súas expectativas é a inserción no mundo laboral, e ao finalizar a formación moitos deles o que queren é buscar outros certificados complementarios para seguir formándose, é dicir, ven a formación como unha porta a un mellor futuro profesional.
Cales dirías que son as competencias que fortalecen durante a formación e que lles fai diferenciais á hora de incorporarse a unha empresa? Adquírense coñecementos prácticos e teóricos nun curto período de tempo, e sumando isto a unha actitude proactiva do alumno pode ser un factor diferenciador no mercado laboral.
Imaxínate hai uns anos, cando te plantexabas o teu futuro profesional. Houbéseche gustado ter á túa disposición un curso así? Para min, a formación é imprescindible, tanto ao comezo do futuro profesional como durante toda a túa traxectoria laboral ou en interrupcións da mesma para poder reformularte outras posibilidades profesionais.
Por que recomendarías a un reclutador incorporar un alumno formado en Estudos Rafer? A todos os alumnos á metade da formación o equipo Rafer realízalles unha entrevista persoal onde se analizan as súas aptitudes e actitudes, e eu achego as miñas valoracións como docente, desta maneira conséguese identificar un mellor perfil do alumno e futuro traballador. Desta xeito, sempre se pode adecuar mellor o perfil de alumno aos postos de traballo.